? ??????????????Triobelisk? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??393 Grabs Today. 1344 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Red Reign? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??548 Grabs Today. 1832 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????The Water Front BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 21, 2011

Jiwa Merindu - Erin Zehana



tajuk ~ jiwa Merindu
penulis ~ ERin Zehana
Harga: RM 17.00
harga novel rack + pos ~ rm 15
Halaman: ~424
Berat: 400 gram

Sinopsis

PERTEMUAN semula dengan Luqman benarbenar tidak diduga. Natasha pernah terluka kerana jejaka itu. Telah dilempar jauh semua kenangan manis agar tiada rindu mencengkam jiwa. Cinta di hati telah pudar dibawa arus masa.

Tetapi, Luqman tidak pernah berputus asa menjejak cinta Natasha. Dia mahu menjernihkan hubungan, memperbetulkan keadaan. Perpisahan yang terjadi bukan pintanya. Kemaafan Natasha diraih agar terhapus rasa derita.

Suratan takdir itu tiada siapa dapat menentangnya. Demi sebuah maruah yang cuba dipertahankan, Natasha dan Luqman terperangkap. Kerana peristiwa hitam itu, Natasha sah menjadi isteri Luqman tanpa pengetahuan papanya. Dia pasrah dalam duka.

Melayari mahligai dari air mata, tiada restu keluarga, penuh dengan curiga dan tidak sefahaman... bahagiakah yang menanti Natasha? Sedangkan Luqman sungguh-sungguh mengharap cinta Natasha kembali bersemi untuknya.

0 comments: