? ??????????????Triobelisk? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??393 Grabs Today. 1344 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Red Reign? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??548 Grabs Today. 1832 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????The Water Front BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 21, 2011

RIndu Untuk Dia- Dhiya Zafira



tajuk - Rindu Untuk Dia
penulis - Dhiya Zafira
harga asal- rm 19.90
harga + pos - rm 17
Halaman: ~512
Berat: 500 gram

Sinopsis

AMIE NAJLA nekad melarikan diri seminggu sebelum majlis perkahwinannya. Tiada niat pun di hatinya untuk memungkiri janji, namun keadaan yang memaksa. Dia tidak sanggup melihat mahligai yang ingin dibina musnah jika Jad Imran tahu apa yang terjadi kepada dirinya. Kerana itu, dia rela dituduh sebagai pembohong.

Lima tahun berada di luar negara, rupa-rupanya tidak pernah memadamkan ingatannya terhadap Jad. Rindu yang terlalu terhadap lelaki itu telah membawa Amie kembali ke tanah air. Namun, kepulangannya ternyata satu kesilapan. Seseorang menantinya dengan seribu dendam. Dendam yang mahu dia kekal menderita sampai ke hujung nyawa. Dalam kelelahan melenyapkan memori hitam itu, takdir ALLAH berpihak kepada Amie. Di sisi Jad, dia kembali menemui harapan. Namun, lorong-lorong bahagia yang direntasi sering terhalang. Malah, cinta yang mereka pertahankan itu telah mengorbankan satu nyawa.

0 comments: